Мобильная версия

Доступно журналов:

3 288

Доступно статей:

3 891 637

 

Скрыть метаданые

Автор Zionts, Paul
Дата выпуска 1987
Издатель SAGE Publications
Название A Rational-Emotive Approach to Anger and Frustration
Тип Journal Article
DOI 10.1177/108835768700200501
Electronic ISSN 1538-4829
Print ISSN 1088-3576
Журнал Focus on Autism and Other Developmental Disabilities
Том 2
Первая страница 1
Последняя страница 8
Аффилиация Zionts, Paul, Professor Central Michigan University
Выпуск 5
Библиографическая ссылка Bernard, M.E., Joyce, M.R., & Rosewame, P.M. (1983). Helping teachers cope with stress. In A. Ellis & M.E. Bernard (Eds.),Rational-emotive approaches to the problems of childhood (pp. 415–466). New York: Plenum.
Библиографическая ссылка Bensky, J.M., Shaw, S.F., Gouse, A.S., Bates, H., Dixon, B., & Beane, W.E. (1980). Public Law 94-142 and stress: A problem for educators. Exceptional Children, 47, 24–29.
Библиографическая ссылка Browmtein, L.A. & Manaster, G.J. (1981). Anger and frustration related to cognitive evaluations.Rational Livin., 16 (1), 18–26.
Библиографическая ссылка DeShong, B.R. (1981). The special educator: Stress and survival. Rockville, MD: Aspen.
Библиографическая ссылка Ellis, A. (1962). Reason and emotion in psychotherapy. New York: Lyle Stuart.
Библиографическая ссылка Ellis, A. (1977a). How to live with-and without-anger. New York: Thomas Y. Crowell.
Библиографическая ссылка Ellis, A. (1977b). The basic clinical theory of rational-emotive therapy. In A. Ellis & R. Grieger (Eds.),.Handbook of rational-emotive therapy. New York: Springer.
Библиографическая ссылка Harris, R. (1977). Rational-emotive therapy: Simple but not easy. Rational Living, 12, 9–11.
Библиографическая ссылка Weiskopf, P.E. (1980). Burnout among teachers of exceptional children. Exceptional Children, 47, 18–23.
Библиографическая ссылка Zionts, P. (1983). Rational-emotive education worksheet. Mt Pleasant, MI: RETCO.
Библиографическая ссылка Zionts, P. (1985). Teaching disturbed and disturbing students. Austin, TX: PRO-ED.

Скрыть метаданые