Дата выпуска |
1996 |
Издатель |
Sage Publications |
Название |
Book Review: (continued from p. 185) |
Тип |
Reviews |
DOI |
10.1177/135676679600200210 |
Print ISSN |
1356-7667 |
Журнал |
Journal of Vacation Marketing |
Том |
2 |
Первая страница |
192 |
Последняя страница |
192 |
Выпуск |
2 |
Библиографическая ссылка |
lung im Einklang mit Mensch und Natur', Kümmerly & Frey, Bern, Switzerland; (1988) 'Von der Diskrepanz zwischen Zielen und Wirklichkeit', in J. Krippendorf, P. Zommer and H. Glauber (eds), 'Für einen andern Tourismus', Fischer Verlang, Frankfurt, pp. 165-172. |
Библиографическая ссылка |
Prince Saddruddin Aga Khan (1994) 'Tourism and a European Strategy for the Alpine Environment', in E. Cater and G. Lowman (eds), 'Ecotourism', John Wiley & Sons, New York, pp. 103-110. |
Библиографическая ссылка |
Swarbrooke, J. (1994) 'Greening and Competitive Advantage', Insights, May, D-43. |
Библиографическая ссылка |
Ibid. |
Библиографическая ссылка |
NSAA, ref. 4 above. |
Библиографическая ссылка |
Romeril, M. (1984) 'Tourism and the Environment — Towards a Symbiotic Relationship', International Journal of Environmental Studies, Vol. 25, pp. 215-218. |