Мобильная версия

Доступно журналов:

3 288

Доступно статей:

3 891 637

 

Скрыть метаданые

Автор Obrzut, John, E.
Дата выпуска 1989
Издатель SAGE Publications
Название Dyslexia and Neurodevelopmental Pathology
Тип Journal Article
DOI 10.1177/002221948902200403
Electronic ISSN 1538-4780
Print ISSN 0022-2194
Журнал Journal of Learning Disabilities
Том 22
Первая страница 217
Последняя страница 218
Аффилиация Obrzut, John, E., John E. Obrzut, PhD, is a professor of educational/school psychology and psychology at the University of Arizona. Address: John E. Obrzut, Division of Educational Psychology, College of Education, University of Arizona, Tucson, AZ 85721.
Выпуск 4
Библиографическая ссылка Bigler, E.D. (1988). Acquired cerebral trauma: Epilogue. Journal of Learning Disabilities, 21, 476–485.
Библиографическая ссылка Boder, E., & Jarrico, S. (1982). The Boder test of reading-spelling patterns. New York: Grune & Stratton.
Библиографическая ссылка Decker, S.N., & Bender, B.G. (1988). Converging evidence for multiple genetic forms of reading disability. Brain and Language, 33, 197–215.
Библиографическая ссылка Hiscock, M., & Kinsbourne, M. (1987). Specialization of the cerebral hemispheres: Implications for learning. Journal of Learning Disabilities, 20, 130–143.
Библиографическая ссылка Morris, G.L., Obrzut, J.E., & Coulthard-Morris, L. (in press). Electroencephalographic and brain stem evoked responses from control and learning disabled children. Developmental Neuropsychology.

Скрыть метаданые