Автор |
Carmichael, Sarah |
Дата выпуска |
1997 |
Издатель |
Sage Publications |
Название |
Book reviews : Leo van Lier 1996: Interaction in the language curriculum: awareness, autonomy and authenticity (Applied Linguistics and Language Study Series). London: Longman. vii-x + 248 pp. £14.99 (PB). ISBN 0 582 24879 5 |
Тип |
Reviews |
DOI |
10.1177/136216889700100107 |
Print ISSN |
1362-1688 |
Журнал |
Language Teaching Research |
Том |
1 |
Первая страница |
87 |
Последняя страница |
92 |
Аффилиация |
Carmichael, Sarah, Hong Kong University of Science and Technology |
Выпуск |
1 |
Библиографическая ссылка |
Bruner, J.1983: Child's talk: learning to use language. New York: Norton. |
Библиографическая ссылка |
Csikszentmihalyi, M.1990: Flow: the psychology of optimal experience. New York: Harper & Row. |
Библиографическая ссылка |
Krashen, S.1985: The input hypothesis: issues and implications. London: Longman. |
Библиографическая ссылка |
Long, M.H.1980: Input, interaction and second language acquisition. Dissertation , University of California at Los Angeles. |
Библиографическая ссылка |
Vygotsky, L.S.1978: Mind in society. Cambridge, MA: Harvard University Press. |