Автор |
Gray, Katie |
Дата выпуска |
1997 |
Издатель |
Sage Publications |
Название |
Book reviews : Devon Woods 1996: Teacher cognition in language teaching: beliefs, decision-making and classroom practice (Cambridge Applied Linguistics series). Cambridge: Cambridge University Press. 324 pp. £35.00 (HB). ISBN 0 521 49700 0 |
Тип |
Reviews |
DOI |
10.1177/136216889700100205 |
Print ISSN |
1362-1688 |
Журнал |
Language Teaching Research |
Том |
1 |
Первая страница |
179 |
Последняя страница |
182 |
Аффилиация |
Gray, Katie, University of Oxford |
Выпуск |
2 |
Библиографическая ссылка |
Breen M. and Candlin, C. 1980: The essentials of a communicative curriculum in language teaching. Applied Linguistics 1: 89-112. |
Библиографическая ссылка |
Richards, K. and Edge, J. , editors, 1993: Teachers develop teachers research. London: Heinemann. |
Библиографическая ссылка |
Peck A.1988: Language teachers at work. London: Prentice Hall. |