Мобильная версия

Доступно журналов:

3 288

Доступно статей:

3 891 637

 

Скрыть метаданые

Автор Shelby, Annette
Дата выпуска 1996
Издатель SAGE PERIODICALS PRESS
Название A Discipline Orientation
Тип Other
DOI 10.1177/0893318996010001006
Print ISSN 0893-3189
Журнал Management Communication Quarterly
Том 10
Первая страница 98
Последняя страница 105
Аффилиация Shelby, Annette, Georgetown University
Выпуск 1
Библиографическая ссылка Argenti, P. A. (1996). Corporate communication as a discipline: Toward a definition. Management Communication Quarterly, 10, 73-97.
Библиографическая ссылка Couture, B. (1992). Categorizing professional discourse: Engineering, administrative, and technical/professional writing. Journal of Business and Technical Communication, 6, 5-37.
Библиографическая ссылка Daniel, C. A. (1983). Remembering our charter: Business communication at the crossroads. Journal of Business Communication, 20(3), 3-11.
Библиографическая ссылка Hagge, J. (1989). The spurious paternity of business communication principles. Journal of Business Communication, 26(1), 33-55.
Библиографическая ссылка Horton, J. L. (1995). Integrating corporate communications: The cost-effective use of message and medium. Westport, CT: Quorum Books.
Библиографическая ссылка Mumby, D. K., & Stohl, C. (1996). Disciplining organizational communication studies. Management Communication Quarterly, 10, 50-72.
Библиографическая ссылка Reinsch, L. (1994). Going into business: Toward a research agenda for business communication. San Diego, CA: Association for Business Communication.
Библиографическая ссылка Reinsch, N. L., Jr. (1996). Business communication: Present, past, and future. Management Communication Quarterly, 10, 27-49.
Библиографическая ссылка Rentz, K. (Ed.). (1993). Business communication as a discipline [Special issue]. Journal of Business Communication, 30(3).
Библиографическая ссылка Smeltzer, L. R. (1996). Communication within the manager's context. Management Communication Quarterly, 10, 5-26.

Скрыть метаданые