Автор |
Mattelart, Armand |
Автор |
Palmer, Michael |
Дата выпуска |
1991 |
Издатель |
SAGE PUBLICATIONS |
Название |
Advertising in Europe: promises, pressures and pitfalls |
Тип |
Journal Article |
DOI |
10.1177/016344391013004007 |
Print ISSN |
0163-4437 |
Журнал |
Media, Culture & Society |
Том |
13 |
Первая страница |
535 |
Последняя страница |
556 |
Аффилиация |
Mattelart, Armand, UNIVERSITY OF RENNES II |
Аффилиация |
Palmer, Michael, UNIVERSITY OF PARIS III |
Выпуск |
4 |
Библиографическая ссылка |
AA-EAT (1986), The European Advertising and Media Forecast 2(3). Henley-on-Thames: NTC Publications. |
Библиографическая ссылка |
AA-EAT (1988) The European Advertising and Media Forecast 3(3). Henley-on-Thames: NTC Publications. |
Библиографическая ссылка |
Clark, E. (1988) The Want Makers.London: Hodder & Stoughton. |
Библиографическая ссылка |
EAT (1986) Report on the Symposium on the Collection of Advertising Statistics in Europe, Rome, December. |
Библиографическая ссылка |
Kucziewicz, J. (1989) `Une amère victoire', Tendances, 30March. |
Библиографическая ссылка |
Perriss, J. (1988) Address to IPA Half-day Briefing on `1992' by Worldwide Media Director, Saatchi and Saatchi, IPA, London, 18 October. |
Библиографическая ссылка |
Rijkens, R. (1978) `Ad forces rally to repel their EEC critics', Advertising Age (International Edition), 14August. |
Библиографическая ссылка |
Rijkens, R. (1979) `Europe admen must defend their industry', Advertising Age (International Edition), 12February. |
Библиографическая ссылка |
Rijkens, R. and G. Miracle (1986) Supernational Regulation of Advertising in the EEC.Amsterdam: Elsevier Science Publishers. |
Библиографическая ссылка |
Saatchi and Saatchi (1988) Annual Report and Accounts Year ended September 1988, London. |