Мобильная версия

Доступно журналов:

3 288

Доступно статей:

3 891 637

 

Скрыть метаданые

Автор Mattelart, Armand
Автор Palmer, Michael
Дата выпуска 1991
Издатель SAGE PUBLICATIONS
Название Advertising in Europe: promises, pressures and pitfalls
Тип Journal Article
DOI 10.1177/016344391013004007
Print ISSN 0163-4437
Журнал Media, Culture & Society
Том 13
Первая страница 535
Последняя страница 556
Аффилиация Mattelart, Armand, UNIVERSITY OF RENNES II
Аффилиация Palmer, Michael, UNIVERSITY OF PARIS III
Выпуск 4
Библиографическая ссылка AA-EAT (1986), The European Advertising and Media Forecast 2(3). Henley-on-Thames: NTC Publications.
Библиографическая ссылка AA-EAT (1988) The European Advertising and Media Forecast 3(3). Henley-on-Thames: NTC Publications.
Библиографическая ссылка Clark, E. (1988) The Want Makers.London: Hodder & Stoughton.
Библиографическая ссылка EAT (1986) Report on the Symposium on the Collection of Advertising Statistics in Europe, Rome, December.
Библиографическая ссылка Kucziewicz, J. (1989) `Une amère victoire', Tendances, 30March.
Библиографическая ссылка Perriss, J. (1988) Address to IPA Half-day Briefing on `1992' by Worldwide Media Director, Saatchi and Saatchi, IPA, London, 18 October.
Библиографическая ссылка Rijkens, R. (1978) `Ad forces rally to repel their EEC critics', Advertising Age (International Edition), 14August.
Библиографическая ссылка Rijkens, R. (1979) `Europe admen must defend their industry', Advertising Age (International Edition), 12February.
Библиографическая ссылка Rijkens, R. and G. Miracle (1986) Supernational Regulation of Advertising in the EEC.Amsterdam: Elsevier Science Publishers.
Библиографическая ссылка Saatchi and Saatchi (1988) Annual Report and Accounts Year ended September 1988, London.

Скрыть метаданые