Мобильная версия

Доступно журналов:

3 288

Доступно статей:

3 891 637

 

Скрыть метаданые

Автор Fritzsche, David, J.
Дата выпуска 1983
Издатель Sage Publications
Название A Marketing Channels Simulation for Microcomputers
Тип Journal Article
DOI 10.1177/104649648301400106
Print ISSN 1046-4964
Журнал Small Group Research
Том 14
Первая страница 63
Последняя страница 76
Аффилиация Fritzsche, David, J., University of Nevada-Reno
Выпуск 1
Библиографическая ссылка Boone, L.E. and E.C. Hackleman, Jr. (1975) Marketing Strategy: A Marketing Decision Game. Columbus, OH: Charles E. Merrill.
Библиографическая ссылка Burns, A.C. (1977) "A simplified, noncomputerized marketing channels game." pp. 301-308 in the Proceedings of the Fourth ABSEL Conference, Wichita, Kansas.
Библиографическая ссылка Bush, R.F. and B. Brobst (1979) Marketing Simulation: Analysis for Decision Making . New York: Harper & Row.
Библиографическая ссылка Faria, A.J., R.O. Nulsen, Jr., and J.L. Woznick (1979) Compete. A Dynamic Marketing Simulation. Dallas, TX: Business Publications.
Библиографическая ссылка Gentry, J.W. and G.M. Pickett (1982) "A review of channels exercises and the description of a new alternative." pp. 117-119, in the Proceedings of the Ninth ABSEL Conference, Phoenix.
Библиографическая ссылка Hinkle, C.L. and R.C. Koza (1975) Marketing Dynamics: Decision and Control. New York: McGraw-Hill.
Библиографическая ссылка Keiser, S.K. and M.E. Lupul (1977) Marketing Interaction: A Decision Game. Tulsa, OK: PPC Books.
Библиографическая ссылка Ness, T.E. and R.L. Day ( 1978) Marketing in Action: A Decision Game. Homewood, IL: Richard D. Irwin.

Скрыть метаданые