Мобильная версия

Доступно журналов:

3 288

Доступно статей:

3 891 637

 

Скрыть метаданые

Автор Thorup, John
Дата выпуска 1998
Издатель Sage Publications
Название Where is the ironic gene ration? - On young me dia users' visual competences
Тип Journal Article
DOI 10.1177/110330889800600104
Print ISSN 1103-3088
Журнал Young
Том 6
Первая страница 34
Последняя страница 57
Выпуск 1
Библиографическая ссылка Adamson, Billy (1996) 'Når reklamer påvirker børn eller når børn påvirker reklamer' (When advertisements affect children or when children affect advertisements), Børn og TVreklamer- høring arrangeret of Lego (Children and TV advertisements - a hearing arranged by Lego).
Библиографическая ссылка Barthes, Roland (1980/1964) 'Billedets retorik' (Retorics of the image), Bent Fausing & Peter Larsen (eds.) Visuel Kommunication (Visual Communication) Copenhagen: Medusa
Библиографическая ссылка Baudrillard, Jean (1983) 'The Ecstasy of Communication', Hal Foster (ed) The anti-aesthetic - Essays on postmodern culture Prot Townsend, Washington: Bay Press.
Библиографическая ссылка Bbdo (1994) Future Youth Copenhagen: BBDO.
Библиографическая ссылка Bech, Henning (1987) Når mœnd mødes-homoseksualiteten ogdehomoseksuelle(Where men meet - homosexuality and the homosexuals) Copenhagen : Gyldendal.
Библиографическая ссылка Bourdieu, Pierre (1993) 'Outline of a sociological theory of art perceptio', Thefield of cultural production Cambridge: Polity Press.
Библиографическая ссылка Davidson, Martin (1992) The consumerist manifesto - advertising in postmodern times London: Routledge.
Библиографическая ссылка Douglas, Mary (1996) Thought styles - critical essays on good taste London: Sage
Библиографическая ссылка Eco, Umberto (1991) 'Fornyelse i det serielle' (Renewal in seriality), Om spejle og andre forunderlige fœnomener (On mirrors and other puzzling phenomena) Copenhagen: Gyldendals bogklubber.
Библиографическая ссылка Festinger, Leon (1957) A theory of cognitive dissonance Stanford: University Press.
Библиографическая ссылка Fish, Stanley (1980) Is there a text in this class? - the authority of interpretative communities Cambridge, Massachusetts : Harvard University Press.
Библиографическая ссылка Fiske, John (1986) 'Television: polysemy and popularity', Critical studies in mass communication (3) 2: 391-408.
Библиографическая ссылка Goth & Raffels Reklamebureau (1996) ZapAttack Market research report for internal use in advertising agency Goth & Raffel.
Библиографическая ссылка Horn, Peter (1996) 'Pubertetsalderen er udvidet til hele livet' ('The age of puberty has been extended lifelong'), Markedsføring 7 1996: 18.
Библиографическая ссылка Højbjerg, Lennart (1996) Fortœlleteori 2-musikvideo og reklamefilm (Narrative theory 2-music videos and TV advertisements) Copenhagen: Akademisk Forlag A/S.
Библиографическая ссылка Jantzen, Christian (1993) 'Mærk Varen' (Name brand products), Jensen, F. Jens et al. (eds) Reklame-Kultur (Advertising culture) Aalborg: Aalborg Universitetsforlag.
Библиографическая ссылка Khiljee, Dorthe, Carsten Reimersog Lisbeth Sahl Jensen (eds) (1995) 'Biografen opbygger mærkevarer' (The cinema makes brand names), Stærke Strimler November.
Библиографическая ссылка Mccann Erickson (1994) Sækkerøve og store bluser - om unge i 90'erne (Sagging trousers and oversize shirts - youth in the 90s) Market research report for internal use in advertising agency McCann-Erickson.
Библиографическая ссылка Messaris, Paul (1997) Visual Persuasion - the use of images in advertising London: Sage.
Библиографическая ссылка Nava, Mica & Orson Nava (1990) 'Discriminating or duped? Young people as users of Advertising', Art magazine of cultural studies 1: 15-21
Библиографическая ссылка Seiter, Ellen (1995) 'Different children, different dreams: Racial representation in advertising', Gail Dines & Jean M. Humez Gender, race and class in media Thousand Oaks, London/ New Delhi: Sage.
Библиографическая ссылка Sontag, Susan (1990) 'Noter om Camp' (Notes on camp), Christa Lykke Christensen & Carsten Thau (eds) Omgang med tingene Aarhus: Center for Kulturforskning, Aarhus Universitet .
Библиографическая ссылка Sperber, Dan & Deirdre Wilson (1986) Relevance: communication andcognition London: Basil Blackwell .
Библиографическая ссылка Tufte Birgitte & Jonas Wahl (1994) I hovedet på en trend-setter (In a trend-setter's head) Copenhagen: Danmarks Lærerhøjskole .
Библиографическая ссылка von Kursk, Harold (1996) 'Striking Oil', Scanorama - the inflight magazine of SAS June.
Библиографическая ссылка Willis, Paul (1990) Common culture Buckingham: Open University Press.

Скрыть метаданые