Мобильная версия

Доступно журналов:

3 288

Доступно статей:

3 891 637

 

Скрыть метаданые

Автор Mitchell, G. F. C.
Дата выпуска 1974
Формат application.pdf
Издатель Taylor & Francis Group
Копирайт Copyright Taylor and Francis Group, LLC
Название A note on perceptions of the extent of food price increases in a period of inflation
Тип other
DOI 10.1080/13600817408423824
Print ISSN 0014-7931
Журнал Farm Economist
Том 3
Первая страница 133
Последняя страница 139
Аффилиация Mitchell, G. F. C.; Research Associate at the Agricultural Economics Research Unit, University of Bristol
Выпуск 2
Библиографическая ссылка Behrend, H. 1964. ‘Price and Income Images and Inflation’. Scottish Journal of Political Economy,, 11(2)
Библиографическая ссылка Behrend, H. 1966. ‘Price Images, Inflation and National Incomes Policy’. Scottish Journal of Political Economy,, 13(3)
Библиографическая ссылка Behrend, H. 1972. ‘Research into Perceptions of Price‐rises’, Social Science Research Council. Newsletter, 17 December
Библиографическая ссылка Gabor, A. and Granger, C. 1969. “‘Price Consciousness of Consumers’, in ‘Pricing Strategy’”. Edited by: Taylor, B. and Wells, G. London: Staples Press.
Библиографическая ссылка Gabor, A., Granger, C. and Wells, G. 1969. “‘The Attitude of the Consumer to Prices’, in ‘Pricing Strategy’”. Edited by: Taylor, B. London: Staples Press.
Библиографическая ссылка Ministry of Agriculture, Fisheries and Food. 1971. Household Food Consumption and Expenditure: 1969, London: H.M.S.O..
Библиографическая ссылка Stoetzel, J. and Wells, G. 1969. “‘Psychological/sociological Aspects of Price’, in ‘Pricing Strategy’”. Edited by: Taylor, B. London: Staples Press.

Скрыть метаданые