Автор |
Desforges, Charles |
Дата выпуска |
1987 |
Формат |
application.pdf |
Издатель |
Taylor & Francis Group |
Копирайт |
Copyright Taylor and Francis Group, LLC |
Название |
Classroom Processes and Mathematical Discussions : A Cautionary Note |
Тип |
research-article |
DOI |
10.1080/0957514870080107 |
Electronic ISSN |
1472-4421 |
Print ISSN |
0957-5146 |
Журнал |
Early Years |
Том |
8 |
Первая страница |
78 |
Последняя страница |
91 |
Выпуск |
1 |
Библиографическая ссылка |
Bennett, S. N., Desforges, C., Cockburn, A. and Wilkinson, B. 1984. The Quality of Pupil Learning Experience, London: Lawrence Erlbaum Associates. |
Библиографическая ссылка |
Cockcroft, W. H. 1982. Mathematics Counts, London: H.M.S.O.. |
Библиографическая ссылка |
Desforges, C. and Cockburn, A. D. 1987. Understanding the Hathematics Teacher: A Study of Primary School Practice, Basingstoke: Falmer Press. |
Библиографическая ссылка |
Easley, J. and Easley, E. What's There to Talk About in Arithmetic. Paper presented to the Annual Conference of A.E.R.A. |