Мобильная версия

Доступно журналов:

3 288

Доступно статей:

3 891 637

 

Скрыть метаданые

Автор Hillman, Susan J.
Автор Devlin‐Scherer, Roberta
Дата выпуска 1996
Формат application.pdf
Издатель Taylor & Francis Group
Копирайт Copyright Taylor and Francis Group, LLC
Название A School‐College Collaborative Research Model
Тип research-article
DOI 10.1080/1047621960080113
Electronic ISSN 1470-1286
Print ISSN 1047-6210
Журнал Teaching Education
Том 8
Первая страница 103
Последняя страница 108
Аффилиация Hillman, Susan J.; Saint Joseph College
Аффилиация Devlin‐Scherer, Roberta; Saint Joseph College
Выпуск 1
Библиографическая ссылка Kendzion, L. and Scott, J. 1992. Poor attendance as one of many dropout predictors, Wethersfield, CT: Authors. Technical report submitted to the Wethersfield Public School System
Библиографическая ссылка Killion, J. and Todnem, R. 1991. A process for personal theory building. Educational Leadership, 48(6): 14–16.
Библиографическая ссылка Rousseau, K. 1989. Using peer instruction to teach writing to prehonors seventh grade students, North Adams, MA: North Adams State College. Unpublished Master's project
Библиографическая ссылка Schön, D. 1973. The reflective practitioner, New York: Basic Books.
Библиографическая ссылка Schön, D. 1987. Educating the reflective practitioner, San Francisco, CA: Jossey‐Bass.
Библиографическая ссылка Wellington, B. 1991. The promise of reflective practice. Educational Leadership, 48(6): 4–5.

Скрыть метаданые