Мобильная версия

Доступно журналов:

3 288

Доступно статей:

3 891 637

 

Скрыть метаданые

Автор Pretorius, Elizabeth J.
Дата выпуска 1994
Формат application.pdf
Издатель University of South Africa
Копирайт Copyright Taylor and Francis Group, LLC
Название “In those days we were not knowing many things”: Tense and aspect usage in L2 learners' narrative texts
Тип research-article
DOI 10.1080/10228199408566084
Electronic ISSN 1753-5395
Print ISSN 1022-8195
Журнал Language Matters
Том 25
Первая страница 72
Последняя страница 95
Аффилиация Pretorius, Elizabeth J.; Department of Linguistics, University of South Africa
Выпуск 1
Библиографическая ссылка Aitchison, J. 1981. Language change: Progress or decay?, London: Fontana.
Библиографическая ссылка Brown, H. D. 1994. Principles of language learning and teaching, Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall.
Библиографическая ссылка Corder, S. P. 1981. Error analysis and interlanguage, Oxford: Oxford University Press.
Библиографическая ссылка Gueye, M. 1980. A study of errors in the written production of speakers of Fulani, Bambara and Songay at the first year English at the Ecole Normale Superieure of Bamako, Mali., Buffalo: State University of New York. Unpublished doctoral thesis
Библиографическая ссылка Hurford, J. R. 1994. Grammar: A student's guide, Cambridge: Cambridge University Press.
Библиографическая ссылка Morrissey, M. D. 1983. ‘Towards a grammar of learners' errors.’. IRAL, 21: 193–207.
Библиографическая ссылка Schachter, J. 1974. ‘An error in error analysis.’. Language Learning, 24: 205–214.
Библиографическая ссылка Söter, A. O. 1988. “‘The second language learner and cultural transfer in narration’”. In Writing across languages and cultures, Edited by: Purves, A. C. Newbury Park: Sage. 1988
Библиографическая ссылка Swan, M. 1988. Basic English usage, Oxford: Oxford University Press.

Скрыть метаданые