Мобильная версия

Доступно журналов:

3 288

Доступно статей:

3 891 637

 

Скрыть метаданые

Автор Llabre, Maria M.
Дата выпуска 1986
Формат application.pdf
Издатель Taylor & Francis Group
Копирайт Copyright Taylor and Francis Group, LLC
Название A methodological note on an erroneous approach to score equating: A reaction to Sadoski and Lee
Тип other
DOI 10.1080/19388078609557874
Print ISSN 0886-0246
Журнал Reading Research and Instruction
Том 25
Первая страница 168
Последняя страница 170
Аффилиация Llabre, Maria M.; University of Miami, School of Education and Allied Professions
Выпуск 3
Библиографическая ссылка Angoff, W.H. 1971. “Norms, scales and equivalent scores”. In Educational Measurement , (2nd ed.), Edited by: Thorndike, R.L. Washington, D.C.: American Council on Education.
Библиографическая ссылка Crocker, L. and Algina, J. 1986. Introduction to classical and modern test theory, New York: Holt, Rinehart and Winston.
Библиографическая ссылка Lord, F.M. 1980. Applications of item response theory to practical testing problems, Hillsdale, N.J.: Lawrence Erlbaum.
Библиографическая ссылка Wright, B.D. and Stone, M. 1979. Best test design, Chicago: MESA Press.
Библиографическая ссылка Sadoski, M. and Lee, S. 1986. Reading comprehension and miscue combination scores: Further analysis and comparison.

Скрыть метаданые