Автор |
Sadoski, Mark |
Автор |
Lee, Sharon |
Дата выпуска |
1986 |
Формат |
application.pdf |
Издатель |
Taylor & Francis Group |
Копирайт |
Copyright Taylor and Francis Group, LLC |
Название |
A note of discord on a methodological note |
Тип |
other |
DOI |
10.1080/19388078609557875 |
Print ISSN |
0886-0246 |
Журнал |
Reading Research and Instruction |
Том |
25 |
Первая страница |
171 |
Последняя страница |
172 |
Аффилиация |
Sadoski, Mark; Texas A&M University |
Аффилиация |
Lee, Sharon; Texas A&M University |
Выпуск |
3 |
Библиографическая ссылка |
Crocker, L. and Algina, J. 1986. Introduction to classical and modern test theory, New York: Holt, Rinehart & Winston. |
Библиографическая ссылка |
Holmes, S.E. 1982. Unideminsionality and vertical equating with the rasch model. Journal of Educational Measurement, 19: 139–147. |
Библиографическая ссылка |
Kolen, M.J. 1981. Comparison of traditional and item response theory methods for equating tests. Journal of Educational Measurement, 18: 1–12. |
Библиографическая ссылка |
Sadoski, M. and Page, W.D. 1984. Miscue combination scores and reading comprehension: Analysis and comparison. Reading World, 24: 43–53. |
Библиографическая ссылка |
Slinde, J.A. and Linn, R.L. 1977. Vertically equated tests: Fact or phantom?. Journal of Educational Measurement, 14: 23–32. |