Мобильная версия

Доступно журналов:

3 288

Доступно статей:

3 891 637

 

Скрыть метаданые

Автор Taylor, Philip
Дата выпуска 1995
Формат application.pdf
Издатель Taylor & Francis Group
Копирайт Copyright American Alliance for Theatre and Education
Название Wanting More or Demanding Less? A Response to McCammon
Тип research-article
DOI 10.1080/08929092.1995.10012465
Electronic ISSN 1948-4798
Print ISSN 0892-9092
Журнал Youth Theatre Journal
Том 9
Первая страница 48
Последняя страница 52
Выпуск 1
Библиографическая ссылка Atwell, Nancy. 1987. In the Middle: Writing, Reading and Learning with Adolescents, Portsmouth, NH: Heinemann.
Библиографическая ссылка Eisner, Elliot. 1991. The Enlightened Eye: Qualitative Inquiry and the Enhancement of Educational Practice, NY: Macmillan.
Библиографическая ссылка Hornbrook, David. 1989. Education and Dramatic Art, Oxford: Blackwell.
Библиографическая ссылка Hughes, John and Taylor, Philip. 1993. Empowerment and Mantle of the Expert: Revisiting Dorothy Heathcote and a Dynamic Drama Strategy. Drama Contact (Canada) , 17: 2–7.
Библиографическая ссылка Kincheloe, Joe. 1993. Toward a Critical Politics of Teacher Thinking: Mapping the PostModern, Westport: Bergin and Garvey.
Библиографическая ссылка Wagner, B.J. 1976. Dorothy Heathcote: Drama as a Learning Medium, Washington, D.C: National Education Association.
Библиографическая ссылка Wells, Gordon. 1987. The Meaning Makers, Portsmouth, NH: Heinemann.

Скрыть метаданые