Мобильная версия

Доступно журналов:

3 288

Доступно статей:

3 891 637

 

Скрыть метаданые

Автор Ellis, Seth R.
Автор Mayer, Martin A.
Дата выпуска 1995
Формат application.pdf
Издатель Taylor & Francis Group
Копирайт Copyright Taylor and Francis Group, LLC
Название The Selection and Retention of Law Firms: A Study of the Perceptions of Corporate Officers
Тип research-article
DOI 10.1300/J090v12n01_10
Print ISSN 0748-4623
Журнал Journal of Professional Services Marketing
Том 12
Первая страница 117
Последняя страница 122
Аффилиация Ellis, Seth R.; University of San Diego
Выпуск 1
Библиографическая ссылка Carman. 1990. “Consumer Perceptions of Service Quality: An Assessment of the SERVQUAL Dimensions,”. Journal of Retailing, 66(Spring): 33–35.
Библиографическая ссылка Joseph, Cronin J. and Taylor, Steven A. 1992. “Measuring Service Quality: A Reexamination and Extension,”. Journal of Marketing, 56(July): 55–68.
Библиографическая ссылка Churchill, Gilbert A. Jr. 1979. “A Paradigm for Developing Better Measures of Marketing Constructs,”. Journal of Marketing Research, 16(February): 64–73.
Библиографическая ссылка Parasuraman, A., Zeithaml, Valerie A. and Berry, Leonard L. 1985. “A Conceptual Model of Service Quality and Its Implications for Future Research,”. Journal of Marketing, 49(Fall): 41–50.
Библиографическая ссылка Parasuraman, A., Zeithaml, Valerie A. and Berry, Leonard L. 1988. “SERVQUAL: A Multiple-Item Scale for Measuring Customer Perceptions of Service Quality,”. Journal of Retailing, 64(Spring): 12–40.
Библиографическая ссылка Zeithaml Valerie, A., Parasuraman, A., Leonard, L and Parasuraman, Berry. 1990. Delivering Quality Service: Balancing Customer Perceptions and Expectations. New York: The Free Press..

Скрыть метаданые