Мобильная версия

Доступно журналов:

3 288

Доступно статей:

3 891 637

 

Скрыть метаданые

Автор Teas, R Kenneth
Автор Dorsch, Michael J
Автор McAlexander, James H
Дата выпуска 1989
dc.description No abstract available for this article.
Формат application.pdf
Издатель Taylor & Francis Group
Копирайт Copyright Taylor and Francis Group, LLC
Название Measuring Commercial Bank Customers' Attitudes Toward the Quality of the Financial Services Marketing Relationship
Тип research-article
DOI 10.1300/J090v04n01_09
Print ISSN 0748-4623
Журнал Journal of Professional Services Marketing
Том 4
Первая страница 75
Последняя страница 96
Аффилиация Teas, R Kenneth; Dept of Marketing, Iowa State University, Ames, IA, 50011
Аффилиация Dorsch, Michael J; Associate Professor, Dept of Marketing , Clemson University, Clemson, SC, 29634, mdorsch@clemson.edu
Аффилиация McAlexander, James H; Professor of Marketing and Coordinator of the Marketing Program, Oregon State University, Corvallis, OR, 97330
Выпуск 1

Скрыть метаданые